Julafton is över

* En Kånkenryggsäck, gul   X
* The Breeze the Breaths skiva Lieston
* En palestinasjal
* Hörlurar, jag her sönder mina hela tiden   X
* Högtalare, musik är så grymt dåligt utan dem   X
* En webcam   X
* Various böcker

Så jag fick fyra av grejerna jag önskade mig. Very good. Visserligen hade man kunnat vara lite intelligent och gett mig böcker och sjalar och shit nu, och kanske pengar, så hade jag kunnat ge mig ut och köpt el-grejerna på mellandagsrean. Men nevermind det, jag fick det jag ville ha. Så I'M NOT KLAGING, jag bara.... remarkade (jamen vafan, förväntas jag kunna ORD nu också? Anton bara MEH GE MIG DIN WEBCAM tio minuter sen så yes det var hur jag vaknade. Vad jag försöker komma fram till är att jag inte är vaken än. Försöker skylla på det, fast om man ska vara lite ärlig så kan jag faktiskt inte särskilt många ord. Tack för mig).

Then again, om man ska klaga lite ändå, bara för att det är vad jag brukar göra och jag inte vet något annat sätt att leva, så kan jag räkna upp några saker som inte är lika bra som de hade kunnat vara (wut en lista, föga förvånande):

* Okej jag måste bara passa på först: jag sa precis 'seriösly'. Med betoning som i 'seriös'.
* Mina hörlurar, Skullcandy, har alldeles för mycket bas...
*... medans mina högtalare inte har någon alls. Bra tänkt.
* Min webcam har inga pixlar (eller för många, om man vill tänka så. Den är pixlig i alla fall, tolka vad du vill av mitt svammel).
* Btw, hörlurarna är som öronproppar också. Hur ska jag nu kunna
1. gå runt med hörlurarna i öronen tjugofyrasju (lögn, bara när jag är vaken) och ändå höra vad folk säger?
2. spela musik sådär lagom högt och ändå höra vad folk säger?
3. låtsas att JO JAG HÖR VISST VAD DU SÄGER JEESH när jag redan råkat avslöja för mamma att JÄVLAR MAN HÖR INTE ETT SKIT GENOM DE HÄR?
* Whatever, orka göra tråkiga listor. Lets skriva ner vad jag fick istället.

Vad jag fick (omgwutnejvadåwedidn'tseethatonecomingokayshutupnow):
* Sakerna som jag kryssade för ovan. Yay ryggsäck!
* En... smyckes... låda. Vafan. Någon hitochditochuppfällbar svart låda som mamma tycker jag ska ha mina smycken i. Väldigt mammaigt, hon klagar alltid över att de ligger överallt. Jag å andra sidan har hundra gånger försäkrat henne om att jag vill ha det så, så jag håller koll på dem och lätt kan hitta dem. Och jag är seriös nu, jag har stenkoll.
* Pengar
* Björn Borg-trosor
* Strumpor (haha jamen vafan)
* Örhängen och en tvål fick jag av Hedvig och Felicia innan, det får stå här också
The end

Jag hade tänkt skriva något mer. Eller om något mer. Jag glömde dock och orkar inte nördblogga mer nu så TJARÅ.

Ps. Det fanns nötter

Kommentarer
Postat av: devotee

Nötter är tråkigt. Det borde finnas rispudding i stället.

2009-01-26 @ 17:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0