Mihihihi

Okej nu är det skumma grejer på gång. Jag sitter här med min dator, i ett nystädat rum, med Bullet i öronen och jag har precis ätit epicgod mat (jag borde egentligen bli kock, men tji fick världen för de kommer inte få äta min mat).

Det är liksom trevligt.

Annars är det lov nu, som är episkt, jag nördar Star Wars, som är episkt (alltså ingen verkar inse min storslagenhet. Padawanfrisyr och såna där rubbat coola robes, med de där bruna mantlarna till såklart: jag menar DUH. Fifän vad coolt! Men mamma goes NEH så jag får se hur det blir med den saken), jag käkar pepparkakor, som är episkt, och gud vad goda chokladkulorwannabewhatevergrejer jag gjorde igår.

Eh.

Och ni som kommenterar utan att skriva vem ni är, GIV ER TILL KÄNNA.

Jag ska skriva om något intressant/nördigt/störigt/övrigt snart, var bara tvungen att bli lite OMGWUT över hela äckligtsliskigttrevligt-grejen först.

Jag HATAR att ha det trevligt. Jag HATAR att vara glad. Hela min identitet tillintetgörs och jag vet inte vad jag ska göra av mig själv. Och det finns ingen musik att lyssna på heller som passar sånt humör.
Eller jag hatar det väl inte egentligen, trevligt betyder att jag tycker det är trevligt, och trevligt är per definition trevligt.
Där fick jag minsann.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag föredrar att hålla mig skuggorna av anonymitet.

2008-12-22 @ 19:28:49
Postat av: Josse

Man kan inte hata att vara glad Frida ;)

2008-12-28 @ 12:59:16
URL: http://ihavemydream.blogg.se/
Postat av: devotee

Jag fattar aldrig vilka kommentarer jag har skrivit. Jag bör hålla mig till samma namn.

2009-01-26 @ 17:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0