Alltsååå

Jag postade den här igår. Men tydligen hamnade den i utkast så yes. Här är den.

Okej jag ska göra listor. För jag diggar listor.

Bra saker som händer och/eller är:
* Mamma och pappa är utomlands, med Albin. Vilket lämnar mig och Anton här med hundarna. Epic som fan.
* Ööhm. Jag har fått min dator? Eller det känns som jag har sagt det redan, men vafan. En lista med EN PUNKT är liksom som pannkakor utan ketchup.

Dåliga saker som händer och/eller är:
* Läxor. På hög.
* Jag har tappat cykelnyckeln igen. Så moder kommer döda mig när hon kommer hem, för det är hennes cykel. Och det råkade vara extranyckeln som jag tappade så nu ska morfar skruva sönder låset. Ojdå. MEN SE DET FRÅN DEN LJUSA SIDAN: Nej oj, det finns ingen.
* Datan var inställd idag. Yay, hade man kunnat tro. Men icke. För det ska vara på måndag tjugo i nio istället. På måndagar börjar vi egentligen halv elva, men nej minsann ska jag inte tvingas upp halv sex istället för halv åtta. Puss på dig Staffan.

* Det regnar och blåser och skit. Så när en potentiell massmördare/våldtäktsman/morot stannade och gav mig skjuts idag under min episka hemvandring (i och med borttappandet av nyckeln och JA JUSTE! Jag har slut på pengar! Igen! = ringa efter mormor att komma och hämta mig inte möjlighet) hoppade jag gladeligen in. Till mitt försvar kan nämnas att han hade två barn i bilen. Så det så.
* Jag är sjukligt trött så jag ska gå och lägga mig  nu. Fem över nio. Höhö.


Kommentarer
Postat av: devotee

Å andra sidan kunde barnen ha varit ingredienser i hans kvällsmat. Du är för godtrogen.

2009-01-26 @ 17:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0