Guilty feet have got no rhythm

Och på tal om det har 'rhythm' ungefär den Fulaste stavning jag någonsin sett (förrutom possibly 'akvamarin').

OCH PÅ TAL om fult (yes, jag besitter otroliga associationsskills); Jonas Brothers.
Jag gråter verkligen på sånt, vem fan gav dem rätten att leva?
Seriösa pannkakor, finns den någon mer värdelös skara misslyckade nördar? Nej, det finns det inte. Svarar jag då så att ingen ska missa budskapet.

Och Vet Ni Vad? Nu ska Disney Chanel visa en DOKUMENTÄR i FLERA DELAR om ovan nämnda Jonasbröder. Det Får Vi Inte Missa!

Usch vad jag är trött på världen.

Kommentarer
Postat av: Josse

Vi kan vara trötta på världen tillsammans va? Vi kan ju vara det när vi ska fika en da? :D Med andra ord skulle det vara väldigt trevligt att fika med diig i Lund :D



Och Mamma Mia suger inte alls! ;)

2008-11-02 @ 20:42:05
URL: http://ihavemydream.blogg.se/
Postat av: devotee

Disney Channels straff kommer att censureras i nyheterna.

2009-01-26 @ 17:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0