Jubileum

Jag har haft min blogg i en månad nu. Yay. (Eller fail. Välj själv.) Eller actually var det en månad typ i förrgår. Men vem fan bryr sig. Idag har jag failat franskaprov och failat mattelektion. Alltid lika uppfriskande.

Mina fina nya quotes:

På buss:
Fjortis 1: ... ... Ärlighet är överskattat.
Fjortis 2: ... ... Aa.
(Yes. It eez ze randomness zat eez funny.)

På lektion:
Jag (random): Om det ligger tre äpplen i skålen, hur många afrikaner badar då i poolen?
Felicia: ... Tre? ... Inga? ... Tre?!

Ät glass och njut av livet. Ty imorgon kan det vara över.

Sen har vi ingen TV heller. JÄTTEKUL är vad vi har här ute i skogarna.

Kommentarer
Postat av: OddLittleManInHat

Tredje riket, Nazi-Tyskland:P Det var med sån propaganda Hitler tog makten^^

2008-11-08 @ 15:27:59
URL: http://oddlittlemaninhat.blogg.se/
Postat av: OddLittleManInHat

haha, men jag inleder ju inlägget med: "Obama skall visa en 30-minuters reklamfilm i sex av Amerikas största kanaler samtidigt. Prime Time."

Den propagandanxD

2008-11-09 @ 10:33:36
URL: http://oddlittlemaninhat.blogg.se/
Postat av: Josse :)

"Ät glass och njut av livet" - försök övertala mig... Och som svar på din kommentar: Att Meg Cabots böcker inte är på djupet gör det hela lite roligare. Det är vad jag tycker. ;)

2008-11-09 @ 18:39:32
URL: http://ihavemydream.blogg.se/
Postat av: hedenbög

tycker om ditt mattetal! och underbart att felicia svarar :p

2008-11-12 @ 10:34:11
Postat av: Petronella

Haha.

Din och Felicias "konverasation".

Jag skrattar p+å mig. Sjukt härligt ju!

2008-11-16 @ 17:31:32
Postat av: Petronella

Vad bra jag stavade till konversation.



Jaouwawiwa.

2008-11-16 @ 17:32:24
Postat av: OddLittleManInHat

All reklam med aviskt att föra fram en agenda (till exempel en politisk sådan) är propaganda. Thus, it is propaganda.

Det som gör den läskig är att det är en halvtimme lång jävla reklamfilm! EN reklamfilm som är EN HALVTIMME lång. Dessutom visades den samtidigt i sex av de största kanalerna, primetime. Vad än amerikanerna slog på, så var de hans kampanj. Inget val liksom.



Det är scary-ass propaganda.

2008-11-16 @ 17:53:39
URL: http://oddlittlemaninhat.blogg.se/
Postat av: devotee

har du någonsin ätit gazpacho? i så fall får du berätta hur det smakar. tänker kanske göra det i helgen för då kommer folk vara här och äta misslyckad köttgryta och då kan jag sitta och äta god mat som bara räcker till mig och då minsann kommer de ångra att de var elaka mot dagisfröken när de var små.

2009-01-26 @ 17:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0