[Skriv rubrik här]

Alltså, vad som stör mig mest är att saker ORDNAR sig hela tiden, man kan fan inte ens få gnälla KLART innan saker bara SPLATT och så fixar det sig. Som nyckeln till exempel. Stegen blåste ner igår kväll (blåste satan, remember?) så det lät som en halv stridsvagn kört in i husväggen, så jag gick ner och kollade. Sen när jag skulle upp såg jag påsen med mina idrottskläder och OJDEKANSKEJAGBORDEPACKAUPP och minsann låg inte nyckeln där längst ner (jo, för där hör den hemma) och vi hann ringa och stoppa morfar innan han skruvade sönder låset.

Samma sak när jag panikade över mina betyg i våras till exempel, och sen HÖJER jag mig i vissa grejer och sänker mig INGET ALLS, VAD FAN är det om?! Jag blir så förbannad. Usch.

Imorse hade jag inte sovit något alls nästan. Även fast jag var sådär sjukligt trött så somnade jag fan aldrig. Vilket kan ha berott på att hunden låg mitt i sängen och såg söt ut så jag kunde inte ens sparka ner henne. = Jag fick inte plats och kunde inte sova. Men i alla fall så vaknade jag och bara BLEH men vafan detta ska bli en BRA DAG.
Ha-ha.
Tunikan var för kort, det gick hål i mina strumpbyxor, det regnade och blåste och shit såklart, jag fick ingenting gjort idag i skolan, utan satt bara av engelskan och sen på svenskan stack vi och åt efter en kvart istället för att förbereda redovisning. Sen bjöd Johan Smartsson med Felica av alla människor, så hon kom efter halva lunchen. Oh joy. Hon försökte tvinga Alex att gå i klädaffärer med henne (HA!) men han lyckades komma undan på något sätt, jag vet inte hur. Stackars honom. Sen blev det idrott och fucking topsboll. YAY! SEN när jag satt på bussen började det regna lagom tills jag skulle av och så var Hedenbög inte i skolan idag heller, så inget blev börjat på vårt Skottlandarbete.

Hahaha, igår hade Edona frågat Johan om han och jag hade något på gång. Du kan vara så söt Edona.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En massa Agardh-människor... :P Har ni mycket läxor??

2008-11-21 @ 16:31:45
URL: http://ihavemydream.blogg.se/
Postat av: Josse

Svar: Klart jag kommer ihåg er! Det var inte så jag menade! ;) Usch, dryga läxor! :/

Nej Sista sommaren (med dig) är en annan bok av Ann Brashares. Fristående, alltså ;)

2008-11-21 @ 19:38:24
URL: http://ihavemydream.blogg.se/
Postat av: devotee

"smend newspaper". verifieringsgrejs igen. döda den.

2009-01-26 @ 17:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0