High School Musical 3



Vi gör en film om helretarderade snorungar på high school, lägger in töntpop av karaktären Till den grad outhärdligt att vi gör oss skyldiga till ett flertal självmord redan på premiärdagen, adderar det med Zac Efron (beskrivning överflödig), ser till att sångtexterna och munrörelserna inte matchar och slutligen kryddar vi med en särig story som inte håller fem sekunder.
När vi känner att vi drivit nog många stackars Disney Chanel-nördar till vansinne, ger vi oss på att producera en uppföljare. Inte nog med allt det ovan nämnda multiplicerat trettiofem gånger, trycker vi in Stora Val och Avsked och Att Hitta Sig Själv. Spyfärdig än?
Nej för nu ska vi göra EN TREDJE UPPFÖLJARE! YAAAY -shotdödsångestkramperdöd-.

Värst är att fanskapet ska gå på bio, och tydligen finns det felfödda failbarn med nog misslyckat liv så att de till och med är villiga att betala för skiten.

Går du och ser High School Musical svär jag högtidligen att aldrig mer prata med dig.
Ja, det är ett allvarligt hot och jag skulle råda dig att tänka över ditt beslut noga. För du klarar dig inte utan mig. Det vet du.


Kommentarer
Postat av: Josse :)

Så ja, nu lugnar Frida ner sig! JAG kan lugna dig med att jag inte sett någon av HSM filmerna :P

2008-10-27 @ 21:40:34
URL: http://ihavemydream.blogg.se/
Postat av: devotee

jag är spyfärdig

2009-01-26 @ 16:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0