Min blogg. Som är cool, remember?

Jag fick en komplimang för min blogg idag, haha.
Tack så mycket Vera, det var väldigt snällt av dig.

Förresten, när jag ändå är igång, kan jag passa på att göra en tacklista:

Tack Tette, för att du är så otroligt bäst. Jag skulle inte överleva utan dig, du får alltid upp mig och tvingar mig vidare när jag vill lägga mig ner och dö.
Tack Johan, för att du gör mina läxor. Det äger.
Tack Hedvig och Felicia, för ni är massa coola och ser till så att jag inte är ensam. Förrutom när ni äter på Tegnérs.
Tack Edona, som säger att hon ska börja äta med mig. In ya face, Hedenböggoesfusiongoesfelicia! Jag har massa mer coola vänner!
Tack Eleonor, som gör orkestern rolig. Jag diggar vår sjuka humor stenhårt.
Tack folket på Agardh som inte hatar mig. Och whatever till er som gör.
Tack ni som sa att jag hade fina ögon idag. Jag blev massa glad.
Tack alla resten människor i mitt liv. Även om ni inte tror att ni är särskilt viktiga, så spelar precis alla människor i min vardag roll. Känn er epic.

Kolla coolaste monstret min grupp gjorde idag på naturvetenskapen:


Kommentarer
Postat av: Hedvig

WOOOOHOOO! Jag e cool :D

2008-10-13 @ 22:28:52
Postat av: Josse ;)

Ert monster blev såå snyggt! ;P

2008-10-14 @ 14:04:38
URL: http://ihavemydream.blogg.se/
Postat av: Josse

Svar: Mhm, kommenterar och läser ;)

VA!? Sa Peter så!?

Nej, det är inte NI som suger, jag kommer ju sakna är, jag pallar bara inte samhälle. Men samtidigt är Agardh en jäkla bra skola!

2008-10-15 @ 14:27:40
URL: http://ihavemydream.blogg.se/
Postat av: devotee

kommentar

2009-01-26 @ 16:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0