Tisdag är nästan lika illa som måndag. Eller söndag. Eller onsdag.

Min dag har varit fullspäckad med massa skojigt.
Eller nej, vänta lite nu; det har ju varit helt dött.
Jag fick veta vad jag fick på matteprovet, 19.0. Det är tydligen VG+. Besviken, av outgrundliga skäl. Jag trodde att jag siktade på G. Humhum.
Annars diggade jag Naturkunskap. Vi fick pilla med frukter och beskriva dem. Filosofi är soft, jag vill ha mer av det. Man kan kläcka ur sig vad fan som helst också, och ingen kan säga att man har fel. Epic.

Där är min superdupercoola_awesome Kommunikationsgrupp. Vi läste jättemycket. Jättemycket, I tell you.



Jag har inte listat ut vad jag ska göra åt Felicia än.
Jag tycker det är dålig stil av svenska folket att inte utnämna mig till StraffutdelarN Nummer Ett. Så jag fick bestämma alla lagar och skit själv. Slurp.

Jag missade inte jättemånga knackningar idag. Det var brabra. 18:18 visade sig vara en klurig en dock, eftersom jag cyklade mitt i skogen just då. I min panik hoppade jag av cykeln och sprang fram till närmsta träd och knackade istället.
Det var coolt gjort av mig, tycker jag.

Kommentarer
Postat av: devotee

vad är coolast, din grupp eller dina radikala insatser för att vidmakthålla budskapet eller att jag kommenterar dina inlägg tre månader senare?

2009-01-26 @ 16:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0