Förslöelse

Jag läste en del upprörande saker i tidningen imorse. Om kycklingssaboterandet.

Jag tänkte att nu jävlar. Ska jag skriva ett långt välformulerat inlägg om helvetet.

Men. Sen. Insåg jag att jag inte orkade.

Jag orkar ingenting längre.

Har säkert näringsbrist, det vore ironisk på något sätt

Sedan har jag och Flisja inte börjat på vår låttextsanalys heller. Som ska vara inne tolv imorgon. Jag råkade ta på mig att skriva skiten själv eftersom hon har annat att göra och jag också insåg problematiken att samarbeta när man befinner sig på annan ort än den andra.

Sen fick jag  höra från  David att hon låg och sov, och då försvann min lust att vara storsint och generös. Så nu blir satanskapet inte gjort.

Suck som fan.

Jag vill äta godis. Och lära mig skriva intressanta inlägg.

Helst utan för många blankrader.

Tja

rå.

Kommentarer
Postat av: David

Hon hade faktiskt ett hårt dygn bakom sig - tydligen jobbade hon från 12 till 6 med svenska. Ha mörci!

2009-04-02 @ 20:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0