En vecka

Var är musiken?!?!

Sen förra veckan. Uh. Malmöfestival fredag, lördag. Skolan börja måndag. Frida lida måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag. Allra mest onsdag, då Frida fick sova på ett äldreboende, vakna klockan sex och sedan bege sig till Lund för att cykla fyra mil. Varför cyklade Frida fyra mil? För att kolla på patetiska losers som torterade fåglar. Frida blev föga lycklig över detta.

Idag var det också Malmöfestival, dock inte länge för Frida var för snål för att palla betala hemresan (hundra spänn från Malmö hem. Jag menar, seriöst). Frida lämnade alltså Felicia åt hennes öde med Mats och Jonathan (le nya snubben i klassen omg!) och drog hem. Faktiskt är det mycket möjligt att de slagit ihjäl henne och omvandlat henne till huvudbeklädnader, hon har inte svarat på sms på hela kvällen. Det är dock väldigt Felicia-likt, så jag är inte alltför orolig än.

Jag funderar väldigt allvarligt på att lägga mig och sova. Ja, jag är medveten om att klockan är tio och det är fredag kväll, men vad fan ska man göra när en kryptokid apa lagt upp vårt schema (apans förmåga eller icke-förmåga att producera avkomma är högst relevant i sammanhanget, ja)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0