Eternal Sunshine of the Spotless Mind


Silent Murder - Story of the Year

Kollade på Eternal Sunshine of the Spotless Mind nyss. Virrig, och även när man fattade vart alla hopp hit och dit i tid och minnen var, tyckte jag inte att allt gick ihop riktigt.

Den fick mig att tänka i alla fall. En sak jag tänkte var att jag har en del grejer jag gärna skulle vilja glömma. Få raderade ur hjärnan utan att jag någonsin anar att de har varit där.

Jag förstår att jag inte skulle vara den jag är om jag inte hade mina minnen och erfarenheter.

Men det är kanske halva meningen.

Kommentarer
Postat av: Jånni

Jag vill också se.

2009-08-10 @ 15:50:42
URL: http://strutsar.blogg.se/?tmp=10154049

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0