The blogg of dålig uppdatering


Let It Be - The Beatles

Flis kom. Inga läxor gjordes.
Vad som däremot gjordes var hummus. Sen spenderade vi en hel del tid med att gnälla över våra liv också.


Fler och fler inser hur coolt det är att posera i en badring.

Och så kollade vi på Star Wars III, Felicia hade aldrig sett den innan (omgwut). Jag måste erkänna att jag tyckte det var lagom roligt, jag har kanske sett den liiite för många gånger. Men hon tyckte den var bra, och framförallt sorglig. Vi enades om att en viktig bidragande orsak till varför det var så sorgligt var att Anakin i och med sin varslöshet med eld inte kan anses snygg längre.

Le Hedenbög of Epicness anlände under gårdagen och stack alldeles nyss. Vi bakade kladdkaka, krängde den, spelade några omgångar Yatzy, spelade lite Monopol, såg på Mumien - Återkomsten och Mean Girls och hade det allmänt näjsigt.

Nu ska jag antingen:
1. Se till att få tillbaka mina hörlurar från Anton och då alltså lyssna på musik
2. Läsa dålig bok
3. Skriva på the Hemtenta of the Fliz
4. Gå ut och sola
5. Spela Pokémon :D :D :D :D ::D :D :DDS:SD;Sö
6. Komma på att SHIT, kikärtorna håller på att koka sönder! och springa ner och rädda dem

Tror jag börjar med 6.

Kommentarer
Postat av: Jånni

Få andra tonåringar skulle bry sig om kikärtor. Vi är bland de få upplysta.

Och hur kan hon INTE ha sett den?



Min bok är bra. Delen där familjen åker på campingsemester och allt går åt helvete eftersom de måste ha en ond amulett om halsen var tolfte timme är inte så långtråkig som jag kommer ihåg.

2009-08-10 @ 15:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0