Hemtentshelvete

Det går åt helvete med den där  fucking jävla hemtentan i kommunikation. Jävla skit.
Började på den idag, lite sent kanske, och har bara hunnit till fråga två. Som jag skjuter upp att börja med eftersom det krävs värsta kraftsansträngningen att börja på en ny del. Så jag har gjort varm choklad (jag är epicbäst på att få rätt proportioner av kakao, socker, vaniljsocker och salt), gnällt lite för mamma, som tjatar om att jag bör läsa Hey Dolly (hette den va?) till svenskan, och bashat pappa lite tillsammans med Anton. Det är lite synd om honom egentligen, varken jag eller Anton gillar honom och är helt överens om att denna veckan han har varit borta har gått alldeles för fort.
Och Anton är storebror btw.
Okej så hemtentan är till imorgon, och  istället för att utnyttja den här skolkdagen till att jobba sov jag till tolv och kunde inte komma igång förrän ett. Och sen dess har jag jobbat skitlångsamt och som sagt bara fått en fråga gjord. Av tio.
Kom igen Mia, tio sidor?
Gawd, jag är så död. Sakna mig, eller nåt.
Höh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0