Ich kneben

Jag vet, det händer inte mycket här. Jag lägger aldrig ut något längre, jag känner inte för det. Jag känner inte för något alls, allra minst äta eller sova eller gå till skolan eller gå någonstans över huvud taget. Min dator är min bästa vän, älskar dig datorn.

Fast förstås, jag och Felicia har mixtrat med ätandet och sovandet lite nu i helgen, vi var uppe hela lördag natt och fånade oss och vaknade inte förrän halv två (jag)/tio över tre (hon) på söndagen. Sen blev det att jag sa till en snubbe att jag skulle hålla honom sällskap i sömnlösheten och vi blev kvar vid våra datorer (yes plural, hon hade med sin egen. Så enormt obeskrivligt patetiskt mitt liv är), Felicia skulle egentligen göra sina läxor men ofta att det blev av. När vi blivit kvar ännu lite till kom vi fram till att vafan, let's skita i att sova alls. Så today was dygning day.

Sjukligt trött
var vad jag var när jag kom till skolan. Så jag lade mig på en soffa och önskade att jag var död (men ofta man ger upp och sover när man har några timmar kvar till 24? Inte att ETT dygn är imponerande, men ändå ofta att man gör >_>), dock tog det inte jättelänge till det passerade så att jag fick tillgång till min reservenergi (och tillgång till cola. Cola <33) och blev lite som vanligt. Med tröttare ögon bara. Felicia var dock rolig att skåda, hon var supervresig och hemskt bitchig ^^
Jag har varit vaken 29 timmar, vi får se hur länge jag klarar. Det är fan nästan bud på att inte sova inatt heller, bara för kuls skull och för att se om jag grejar det.
Grymt jobbigt det måste vara med seriösa sömnproblem.


Seriösly dock, vad fan är detta?
Efter sista perioden i höstas har det varit bra, jag har gått runt och bara varit och gnällt  lagom mycket precis som vanliga losers. Haft för mycket läxor och för lite tid att göra dem och för långt till bussen och bestämt att NUMÅSTEJAGVERKLIGENBÖRJATRÄNA och funderat på att pierca läppen.
Som vanliga losers.

Helvete.



Finns det något som heter 'kneben' btw?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inget som heter "kneben" i alla fall...

2009-02-09 @ 19:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0