Rumpel <3

Meh. Det här var ju tråkigt. Plus att jag tydligen är ännu mesigare än jag trodde, för jag mår lite illa och har lite ont i huvudet och det trycker lite konstigt över tinningarna och massa såna mesighetstecken.

Jag är uppe i... 34 timmar tror jag. Och en halv?
Det är inte mycket. Jag är inte ett dugg trött, det är den bästa delen (fast om jag lade mig ner och släckte ljuset vore det en annan sak). Hade Felicia fortfarande sovit här hade det varit sjukt överbud på att lätt dubbla, sen trippla. Vafan, snubben med sömnproblem lyckades med fem.
Ofta.
Det hade jag dock inte tänkt prova på,  det känns lite överdrivet.

Å andra sidan. Fan vad död man skulle varit :D



J
ag märker själv att jag inte mejkar senze. Jag ska sova nu, har inget att göra.
Men fan till sommaren blir det annat, då behöver man inte ens känna att man försummar skolan genom att hasa runt som en zombie.
Epicness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0