Tisdag

Så idag var sista kommunikationslektionen. Yay. Det känns mycket bra, särskilt med tanke på att jag från nu slutar tjugo i tre på tisdagar istället för tjugo över fyra. Epicyayness.

Vad som inte känns lika bra är att jag har lite för många ogjorda läxor för att det ska vara bra för min sinnesfrid. Tre miljöproblem på engelska till fredag, franskaplugg since I suck, matte som alltid (fredag), hemtenta (efter lovet), tabell med miljöproblem på naturkunskapen (efter lovet), läsa en bok och analysera, till engelskan (lämnas in när som helst. Orka det, jag behöver deadlines. Hatar dem men behöver dem) och ett kulturreportage på svenska till imorgon. Men det är nog klart, ska bara läsa igenom och se om jag skäms för mycket för att ens fundera på att lämna in det.
För skäms gör jag garanterat, jag är ganska säker på att jag till och med använde frasen "humöret var på topp".
 I ett fullt seriöst skolarbete.

Rent allmänt går det ganska dåligt. Eftersom jag redan smittat Felicia med massa grejer var det väl bara att vänta att min deppighet skulle färga av sig på henne, men man hade väl kunnat få hoppas på motsatsen. Hon har ett sjukt sätt att hantera det dock, hon vill bli fjortis (also known as spackelfitta) med håret och piercingen och sminket och hela skiten. Gör mitt bästa dock, och jag är någorlunda säker på att lyckas.

Jag föreslår att hon kör svart hår och viperbites istället, men hon är förvånande motsträvig.
Antar att jag bara är allt för genialisk för att uppskattas i min egen tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0