Å ja ba vakna klåckan säcks imåche.

 
Dance With The Devil - Breaking Benjamin

Stack till Kalmar.
Mysig stuga.
Vi såg sälar. De var söta.
Jag och Fliz särade oss. Det var skönt.


Imorgon träffas Oskar. Om han kunde vara lite tillgänglig hade jag kunnat veta om det även ska ses på HP 6 med Johan, men det märker jag väl.

Städade mitt rum idag. Jag och pappa hjälptes åt att sätta tillbaka böckerna.
Det bråkades en del först. Och jag sa vissa saker som jag inte borde ha sagt. 
 - Det var så mycket trevligare när mina föräldrar inte kände till hur jag ser på livet.



Jag förstår inte varför det alltid ska vara så,
när det hade räckt med någon gång ibland.

Kommentarer
Postat av: Fliz

Fiifaaan vad bra jag var på minigolf :D Du sög :D

2009-07-22 @ 00:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0