Inlägg de torsdag numero 1: Oskar


Ride Or Die - Take The Crown

Stack till Hedemora i fredags, jadå.
Bil upp lagom nice, käka jordgubbar och carefacea åt Michael Jacksons död. Yessomfan. Hålla på att missa tåget i Sala, hann dit med typ fem minuters marginal. Inte lika nice, var helt uppstressad när jag väl kommit på tåget. Anlände dock vid liv.

Vad vi sysselsatte oss med fredag kväll - tisdag... dag, i urval:
*Kollade på dåliga program på Discovery Channel och Animal Planet hela nätterna. Seriöst, vi satt uppe till fem-sex något och kollade på sinnesdåliga tv-program. What.
*Han läste hela Min morbror trollkarlen för mig. Det var fruktansvärt mysigt.
*Jag stod i typ två och en halv timme något och flätade hans hår. Han har förskräckligt mycket hår.

Jag räknade dem. De var fyrtiotre stycken.

*Åt gröt.
*Sov.
*Glodde.
*Spelade tv-spel. Lite. Jag var lite för dålig för att det skulle vara riktigt roligt.
*Klappade på kissen. Kissen söt.


Hektiska dagar, minsann.

Han ska resa neråt om typ en vecka, men apparently är hans andra kompisar mycket coolare än mig så han ska leka mycket mer med dem. Sucks, säger jag och surar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0