Lördag


Soft Skeletons - Anberlin

Vakna, duscha, kladda tårta, äta frukost, hej gäster, äta (Anton satt och lekte med sin kaffekopp medan han sjöng Beatles-låtar väldigt falskt, sen råkade han hälla ut kaffe över sina byxor. Det var ungefär det mest spännande som hände), hejdå gäster, hej ny gäst med Olgadotter, söt vovve, hejdå Olgadotter, spela Pokémon, kleta med Albins presenter (han fick bland annat en badring som finns på bild nedan, och en låda innehållandes fyra tomma dvd-skivor, tre colaflaskor fyllda med kranvatten och en påse chips. I must say I have rather odd cousins (tyvärr finns det en förklaring till det där, men den behåller jag för mig själv. För kuls skull)), spela Pokémon igen (och lyssna på Bullet For My Valentine, det gör jag för sällan), se John Tucker must die, upp och nörda Pokémon igen med min lillebror (battle omg!).


Olgadotter, Ester hette hon.


Jag i Albins badring. Den gick inte riktigt... på. Och sen gick den inte riktigt av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0