Adjöss

The End - Bullet For My Valentine
Jag är väldigt mycket på det humöret just nu.


Okej, så åt helvete med Felicia Molnar. Hon smet in till Malmö idag och piercade sig. Eftersom ingen hittills har fattat varför det är så fruktansvärt upprörande tänker jag se till att förklara det ordentligt.

1. Hon förväntar sig att jag ska betala det åt henne på grund av vårt vad. Vilket också innebär att hon inte betalar min. Vilket tillsammans innebär att jag skulle behöva lägga ut cirka tusen spänn. Glöm.

2. Hon om någon vet hur mycket jag har sett fram emot att äntligen få pierca mig, och hon vet hur mycket jag har längtat. Det hindrade henne dock inte från att ta det ifrån mig. Om någon inte fattar varför jag inte kan pierca mig nu kan jag förklara det också:
a) Hon gjorde det först. Jag tänker aldrig i livet vara någon förbannad wannabe Felicia. Vilket jag inte skulle vara då jag kom på det först, men det är vad folk skulle tro.
b) Jag har inga pengar.

3. Vi var och kollade på stället förra onsdagen. Jag ville egentligen pierca mig då, men vi kom tillsammans överens om att det var bättre att vänta till imorgon. Vi har årskort på simhallen, och man kan inte bada med nytagen piercing. Alltså tyckte vi att vi kunde använda dem några sista gånger före. Vad Felicia alltså har gjort är att bestämma (tillsammans med mig) att jag inte får ta förrän onsdag, och själv smita in och göra det på tisdagen.

4. Hon berättade det inte i förväg. Det var väldigt klart mellan oss att man var tvungen att säga till den andra först.

Det känns fint när någon är villig att sälja ens vänskap för fyrahundrafemtio spänn. Fast jag antar att jag inte är förvånad. Hon har inte varit särskilt mycket att lita på på den senaste tiden, what with allt löftesbrytande och annat bull.

Sen får man tycka det är hur fjortis man vill att publicera massa "gud-vad-jag-är-sviken"-shit på internet. Jag kan inte påstå att jag bryr mig särskilt mycket.




Du sa att du skulle bli deprimerad när vi blev tvungna att skiljas åt. Hoppas du menade det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0