Hemmaaaaaaaa

Forget - Jamestown Story

Det bidde inte som planerat. Egentligen skulle jag stuckit hem i söndags, men inte särskilt förvånande tog jag mig inte hem förrän idag. Det blev inget Star Wars heller, vi kollade på Batman Begins istället. Som var helt okej bra. Det bakades så småningom paj också, sen åts den. Hela jävla pajen på en kväll. Ughhhhhhhhhhh.


Sennnnn. Uh. Jag vet faktiskt inte vad vi gjorde igår. Det lagades gryta, minns jag. Och bakades kakor (vi = tjockisar mhm). Och sen kollades det på The Dark Knight, men undertexterna vägrade samarbeta. Det var aningens jobbigt, för folk sluddrade en hel del i den filmen.

Jag ska gifta mig med Jokern. Lätt.

Sen idag har det inte gjorts mycket. Vaknade, frukost, slogs om kvarvarande kakorna (som var mina ffs), hem. Typ. Tåghelvetena var inställda också, det var något kladderi i Svedala. Men hem tog jag mig, och nu är jag här.

Som det ser ut nu sticker jag till Hedemora på torsdag. Mina planer gick i lås, jag är bäst. Förstås har jag knappt ägnat mig åt något planerande än, men det är ingen brådska. Det jag måste få gjort/kolla upp är:

* När de (mormoster med man) ska åka egentligen.
* Var de tänker släppa av mig.
* Hur jag ska ta mig vidare därifrån.
* Hur jag ska ta mig hem.
* Bestämma om jag är för snål för tåg.
* Boka tåg/bussbiljett hem.

Nu ska jag spatsera över till mormor och höra efter med mormorsystern hur saker och ting ska gå till egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0