MAJKEL JÄKSÅN E DÖ!!!!!!!!


Thriller - Michael Jackson

Eftersom han är död och allt. Probably old news by now, but still. (Och det var fan svårt att hitta nån version som funkade, satans youtube. Så nöj er nu.)

Imorgon är det jag som sticker till Hedemora. Bil upp till Sala, stanna till i Stockholm först. Räknar med att det kommer ta upp mot tio timmar. Tåg från Sala till Hedemora, sen stanna där till tisdag. Mwahahah!

Yatzy den lilla pottsorken har fortfarande inte klämt ur sig några valpar, fastän hon var beräknad till i onsdags. Bah, hon gör det garanterat bara för att störa mig. Jag skulle helst inte missa det, but now I will. Saga som är beräknad till nästa onsdag kommer säkert få för sig att MEN TISDAG ÄR JU EN BRA DAG, så då kommer jag missa det med.

Hurf.

För dem som håller räkningen kan jag även meddela att jag har fått byta mina hörlurar igen. Femte gången? Sjätte? Förbannade Skullcandypluggar.

Sova nu I believe. Bleh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0