Nuäresommarlov,

 
Time of Dying - Three Days Grace

and it sucks. Sommarlovet i sig är väl en trevlig företeelse, men vädret suger och mitt humör suger ännu mer. Vet inte varför, men jag tycker att allting suger just nu - något jag uttrycker genom att smyga runt och gnälla "this sucks" hela jävla tiden. Eller that sucks eller you suck eller it sucks. Allt för att maximera le coolness.

Jag kan nu upplysa alla tre och en halv läsare om att jag, föga förvånande, föll för frestelsen och såg till att få min läpp misshandlad i torsdags. Jag tänkte att fuck heller, Felicia ska inte få förstöra det här för mig, så jag släpade med mig Johan och David till Body Art i Malmö. Snubben var lite halvawesome och väldigt trevlig, jag var lite fail och klyddade en massa med var han skulle sätta den. Men så blev det precis som jag hade tänkt också. Jag kan även upplysa om att det inte gjorde särskilt ont, så nu kan fega jävlar inte skylla på det längre. Du, pierca, nu.


Jag vill ha en till. Antingen på andra sidan (på samma ställe) eller en bredvid den jag har, längre ut. Mor har visat sig lagom entusiastisk för den idén.

Skolavslutning fredag. Avslutningen var väl lagom dryg och långtråkig, men det var lite sorgligt att treorna försvinner och aldrig kommer tillbaka. Istället får vi massa äckliga ettor, som trots att de är lika gamla som mig kommer vara små. Felicia och jag är vänner igen, det känns nice. Hon sa förlåt och jag förlät henne. Inte svårare än så. Vi drog till Exotica efteråt och slösade pengar på piercingsmycken, det var nice. Hon tog också i torsdags (hon tappade sin förra och sen läkte hålet igen. Nu tog hon ett nytt på andra sidan munnen, så vi har på samma ställe nu. Har inte bestämt mig om det är epic eller fail än), men hon har ring i sin. Vilket är lite orättvist sådär, både för att hon säger att det är mer praktiskt och för att det är snyggare. Sen är hennes förstås i guldfärg och jag har svart, så då jämnar det ut sig (då guld failar och svart äger).

Hem sen, till studentfesten. Tette arrivade och det var awesome. Det blev trevligt ändå, fastän jag hade så negativ inställning. De allra flesta var gamla, undantaget var typ två och en halv personer (kusin Alexandra, hennes pojkvän, kusin Emil och vad som tydligen inte var hans flickvän, bror Anton och hans/Alexandras kompis och bror Albin. Och så jag och Tette förstås). Ich liebe listor, så jag ska göra en lista med tre fail och tre awesome.

Kvällens fail:
1. Tette kastade en chilinöt i Antonalexandras kompis öga. Han kved en massa över hur ont det gjorde, något jag fann föga trovärdigt. Så jag bestämde mig för att bevisa att det minsann inte gjorde så jävla ont, och tog en chilinöt och gned runt den i hela ögat. Två sekunder senare får jag uppleva en brännande smärta som får mig att utbrista åh jävlar!, och sedan erkänna nederlag för das kompis.
2. Min bror Anton sålde mig till el amigo, så jag var tvungen att massera hans rygg alldeles för lång tid. Snubben var helt weird också, och ålade sig och var helt... lealös. Så det var icket lätt. Det failade.
3. Oskar som lekte pedofil på annat håll. Ständigt närvarande irritationsmoment, av outgrundliga anledningar.

Kvällens awesome:
1. Bara av att närvara förtjänar sig Tette en plats på listan över kvällens awesome. Lätt. Ganska awesome var det ju också hur mycket vi failade på tipsrundan som bestod av frågor om Alexandra. Vi lyckades dock hålla oss borta från sistaplatsen, vilken fader knep istället.
2. Jag måste ju säga att Davids (Alexandrapojkvännen) strippshow var aningen roande, både första och andra gången. Hans och Emils tal var faktiskt också mysigt, måste jag säga.
3. Jag har hål i läppen, det har inte Tettrix. HA!

Epic. Vad som inte är epic är hur öm och svullen min läpp är, och att jag inte kan äta ordentligt. Det gör ont att bita i staven, yes.

Kommentarer
Postat av: Jannika

Fan vad bra du passar i de! Det blev grymt snyggt :D, you rock girl.

2009-06-15 @ 11:51:04
URL: http://jannikagreen.blogg.se/
Postat av: Kela

Det blev fett snyggt med piercingen, snart är det min tur :D

2009-06-15 @ 22:09:36
URL: http://xkela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0