Såmmarlåv åmm två dar

 
Through Glass - Stone Sour

Nuärentemyckäkvar.


Imorgon är det betygssamtal i svenska (och possibly i engelska om jag kan få tag i Peter och han har tid att ha med mig. Missade i tisdags när det var meningen att man skulle ha) och någon jävla picknick/brännbollsskit. Kan bli bävrigt eller kan bli onice. Det vet man inte. Sedan kanske jag får sån stark lust att betala någon för att stabba mig i läppen att jag ger upp och gör det. Men det får bero på. Sennnnn ska jag och David kolla på bio, vilket är mycket brabra då det inte kommer kosta ett skit. Biocheckar yesplz. Det blir antingen Knowing eller Änglar och Demoner, beroende på vilka tider de går och i slutändan vilken David känner för mest (då det är han som gör sig skyldig till innehav av biocheckar). Fredag är avslutning (ingen aning vilken tid. Hm), sen hem där kusin Alexandra ska ha studentfest.

Vi har mycket kolare lokaler, så det lämpar sig bättre att ha det här. Tettzorz of epicness kommer också, eftersom jag kände en viss ångest inför att spendera en hel kväll med att vara trevlig mot andras släktingar (och mina egna förstås. Men det är inte lika ångestframkallande) och vänner.

Seneresåmmarlåååååååååååååv!

Kommer kanske inte bli jätteawesome, men ändock sommarlov. Felicia har fackat till mina sommarplaner en del genom att bete sig som en [insert svordom som enligt Däjvi inte är särskilt trevlig], så nu äre inte mycket kvar av originalplaneringen. Dock ska jag se till att krama mamma lite grann så hon låter mig hälsa på le Posk i Hedemora.

Vifårvälseåmdehändär. Annars får han se till att pallra sig hit. Ja, du hörde.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Mamma menar att det är brukligt att städa rummet med jämna mellanrum, jag menar att hygien är överskattat och att hon ändå inte ska befinna sig på mitt rum, så-hur-kommer-det-sig-att-hon-vet-att-det-är-stökigt-frågetecken-frågetecken. För den delen ÄR det inte ens stökigt. Var ju bara en halv dag (mor menar två veckor. Fortfarande intet) sen jag städade sist.

T, t, t, t, t, t, t, t, t, t, t.

Kommentarer
Postat av: David

Weheeee bra film. Ewan är så söt :>

2009-06-11 @ 23:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0