Hemma is the shit

Det är jävligt skönt att vara hemma på ett sätt. Att vara själv.

Jag kan sitta här och bara sega och lyssna på Gyllene Tider och snacka med folk på msn. Gosa med vovvarna jag passar, sörja min existens i fred.

Men fyfan vad jag blir ensam lätt. Jag måste fan samla mig och hitta mig själv. För helvete. Det är inte nyttigt att vara så beroende av andra människor.


Men det var fan nice att skrika med i texten till Yeah yeah wow wow, Du är så vacker utan spackel och Rice and curry. Det var fan nice att slåss om kladdkakan. Det var fan nice att gnälla sig igenom flera timmar och inte snacka om annat än hur mycket allt suger.



                                                         Ze plejs. Lyllo Phleez som måste städa där idag.

Det var nice att försöka boosta varandra och få höra att man hade snygga ögonbryn och fint hår och söt mun. Och Johan är jättegullig ofta och säger till mig att jag är snygg.
Jag behöver höra sånt från andra, för jag får fan aldrig höra det från mig själv.

Så på det sättet är det inte ett dugg skönt att vara själv. Och fyfan vad det är kallt här.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0