Jag mår bäst

Den här veckan har varit så helvetes jävla pissdålig.

Och Anton den jäveln passar såklart på att sticka till Holland när jag ändå inte är hemma och kan njuta av det.

Sista natten med Siggejävel idag. Sen hem till Olga som surar som fan på mig, jag tror hon hatar mig. Det är en sån typisk grej som bara händer mig. Att hunden börjar hata en.

Fan vad jag mår dåligt just nu.

Fan vad ingen hjälper mig.

Fan vad jag går och lägger mig nu och hoppas att jag vaknar lite mindre benägen att barrikadera mig bakom soffan med min iPod och en tomat.

Jag har aldrig gillat tomat särskilt mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit, vilken emo du är ;)

2009-03-28 @ 12:46:07
Postat av: freja

frida tomat är äckligt som stryk att äta som frukt, och din blogg är off the hook!

2009-03-29 @ 19:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0