Non-palling


Jag pallar verkligenverkligenverkligen inte skriva en bokanalys på Hey Dolly. Som är till i övermorgon men som jag hade tänkt skriva idag för att slippa imorgon (ze birthday).

Jag pallar inte. Det känns så jävla jobbigt och stort.

Seriöst, hellre IG i hela jävla Svenska A än att jag skriver satansskapet. Eller ja, såklart inte. Men så känns det just nu och det är jävligt svårt att se förbi det och vara rationell och fånig. Och jag vet att jag kommer tycka extremsynd om mig själv om jag måste göra det imorgon.

Jag måste nog göra det i vilket fall, för den delen. För även om jag skriver massor ikväll finns det garanterat så det räcker och blir över för imorgon också. Två sidor har jag för mig, och det är inte som om man skriver två sidor random strunt. Det här är en seriös analys.

Jag är inte nog klarsynt för att klara sånt.

Och jag är så jävla trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0