Flöh

Kill - Jimmy Eat World

Jag är en dålig dotter.
Jag kom på idag att mamma fyllde år i torsdags, men att jag somehow lyckades missa det. Fastän jag var hemma hela den dagen och följaktligen bör ha träffat henne en del (sedan kan jag inte minnas om hon låg och sov i torsdags, men ändå).

Elakt av mig.


Matteprov imorgon. Har fortfarande bara gjort två uppgifter på kapitlet. Sen lite andra småläxor som måste göras, som jag inte kommer göra idag i alla fall. Trött och förkyld och bleh.

Hajråh.


Kommentarer
Postat av: Jannika

Tack för kommentaren Frida!:D

Nej, jag har inte gjort allt själv..

Utan det är min pojkvän(a)

puss på dig <3



Psst, du har också en fin blogg.. Kanske lite för svart för min smak;) men dem ska vara personliga!

2009-05-14 @ 00:53:19
Postat av: amandanordenbris

hahaha, baaaaaaaad!

2009-05-19 @ 20:07:53
URL: http://amandanordenbris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0