Hemma

Blue and Yellow - The Used
Kvaliteten på ljudet är inte den bästa, men jag blir knäpp om jag måste leta mer.


Det bidde ingen Titanic. Istället blev det sitta i soffan (Felicia)/fotöljen (jag) och smsa på varsitt håll och även en hel del pratande. Mys. Håkan och Manilla (le Folk) återvände så småningom från das grillfest, så blev det lite sitta och slöglo på tv och förfäras över det faktum att jag inte fick läsa Felicias sms, eftersom hon och Randomsnubbe2 pratade om "sånt". Punktpunktpunkt. Sedan hände icket mycket mer, varpå vi gick och lade oss och somnade någon gång vid tre.

Dagen idag vaknades det någon gång efter elva, åts frukost, lågs på sängen och segades, drogs till Malmö och bowlades och kollades runt på Entré. Sedan hem och förlika sig med att det inte finns något annat att göra än blogga.

Sammanfattning av the Helg:
Maten var god.
Las Folks var trevliga som fan.
Fliz af Mjölnarsdotter
var konstig och söt.
Eslöv var sådär lagom tragiskt och underbart.
Bowla är kul, men jag ägdes.
Inte ha några pengar är grovt fail.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0