Mysig dag

 
Fly - Jet Black Stare
Fruktansvärt skitbra låt. Tröttnar aldrig.


Steg upp lite i tio och gick ut med vovven en timme. Duscha, äta, blabla, sen till skolan för att göra skrivdelen av nationella i engelska B. Det gick åt helvete, jag förväntades skriva en bidrag till någon förbenad booklet på ämnet "Gender in the 21st century". Jag kladdade ner lite shit (som på något sätt bara kom att handla om responsibilities) och flydde sedan hem igen. Är lite förvirrad just nu vad gäller tiden, i och med att jag steg upp så sent och inte hade några lektioner, det känns som om klockan borde vara runt åtta kanske.

Är förvirrad över huvud taget. Uh. Jag minns inte vad jag egentligen skulle skriva om.

Så istället skriver jag att Anton precis var här och lånade min plattång. Det går utför för den stackars pojken. Inte nog med det har den tydligen permanent bosatt sig inne på badrummet nu istället för i mitt rum, så att han ska kunna låna den varje dag.

Håhåjaja.

Kommentarer
Postat av: Kela

filmer som går på bio tjänar ju i regel in en massa endå. Och vafan, alla skådespelare och skit va ska dom med alla pengar till, dom förtjänar inte mer än en vanlig dagslön på 15.000, för hur jävla svårt är det svårt att spela in en film egentligen? sure, det kostar pengar att göra filmen, jaha, på nått sätt måste man ju kunna tjäna pengar på fildelningen även om den är gratis (:

2009-05-15 @ 22:20:11
URL: http://xkela.blogg.se/
Postat av: Kela

ngen aning, det borde vi fan ta patent på ;P

2009-05-15 @ 22:27:21
URL: http://xkela.blogg.se/
Postat av: Oskar

Jag heter Oskar och jag läser din blogg. :D

2009-05-15 @ 23:26:19
Postat av: Jannika

Svar: Okej, tack för tipset.. Men vet inte vad jag kan rimma med så att det låter bra i ordfölj, något förslag?

2009-05-16 @ 17:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0