Sfgjkl


This could be anywhere in the world - Alexisonfire

Jag ligger helt ensam i mörkret i mitt rum och lyssnar på Alexisonfire när jag helt plötsligt kommer att tänka på ett samtal jag hade med Han-Som-Inte-Får-Nämnas-Vid-Namn för nån dag sen, där jag försökte få honom att förklara varför och hur kan kunde bry sig om småsaker (och vara så ordentlig och ansvarstagande, för den delen). Som exempel att han pallade gå till klassmötet och engagera sig i frågor de tog upp där (jag var såklart inte ens där). Han var ganska ovillig att förklara detta, men det är irrelevant.

Varför bryr inte jag mig om såna småsaker? Varför tar jag inte ansvar för min utbildning och sköter skolan ordentligt? Varför orkar jag ingenting, varför ska allting kännas så jobbigt?

Varför ligger jag här i min säng och håller tillbaka gråten vid tanken på vilken sorglig patetisk ursäkt till människa jag blivit?

We are the dead ones,
we are the lost cause


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hui~

Jag finns alltid där :3

SSS! SlåSinSyrra

2009-10-16 @ 21:19:30
Postat av: Jånni

Känn dig älskad.

Men helst inte av den som det snackas om i din artikel, ty han e FEJL.

2009-11-09 @ 11:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0