Out of the blue

Såhär lite lagom random när jag inte uppdaterat på år och dar tänkte jag ta tillfället i akt och publicera Le Gruups (minus tre) rykande färska Hissar- och Dissarlistor.

Felicias Hissarlista:
1. Fjällrävenjackor (Expedition)*
2. Snickers
3. Johans ögon

Felicias Dissarlista:
1. Tiokronorslådor
2. Toalettborstar
3. Anton

Johans Hissarlista:
1. Salad Fingers**
2. Självständighet
3. Kattkräk*** och Fliz

Johans Dissarlista:
1. Läxor
2. Disneysånger på svenska
3. De inre orsakssammanhang som betingar vår tillvaro

Fridas Hissarlista:
1. Vatten
2. Spets
3. När Jonatan kysser mig i nacken

Fridas Dissarlista:
1. Sex
2. Ansvar
3. Danska


Vi satt helt upp och ner och hit och dit vid Johans köksbord och Felicia föreslog att vi skulle hissa och dissa tre saker var, typ det första vi kunde komma på. Resultatet blev awesome.


*Äckelfjortisjackor
**Det är det nya Awesomeepicimbapwnageness of Doom. Seriösly.
***Kattkräk = Frida. = Jag.



På tal om absolut ingenting: Oskar särar sig nu igen. OMG THE SURPRISE!!!!11oneeleven

...jess. Matteläxa nu, tjarååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååÅÅÅaposidflhjkbskgalhiuiresdfhmgjluerawugj,h.

Kommentarer
Postat av: dAVID

Tur att jag är 100% hiss ô.o

2009-09-22 @ 17:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0