Veckan som gått, veckan som kommer

Matteläxan blev inte jättegjord. Fast lite. Provet, inför vilket jag skulle gjort läxa, gick inte jättebra, skulle jag tro. Resultatet fanns att skåda idag, men jag och Fliz var inte på mattelektionen (vi satt och pratade med awesome-Niklas istället, nån random psykologistuderande som vi hittade) så jag har fortfarande ingen aning om hur pass dåligt det gick.

Kort redogörelse för mina förehavanden sju dagar tillbaka fram tills nu:
Fredag: Sova hos Johan. Vara glad och baka.
Lördag: Sova hos Johan. Vara glad och baka. Tårta finns på bild nedan.
Söndag: Sova hos Johan. Vara glad och försöka göra matte. Faila.
Måndag: Sova hos Johan med Fliz. Vara glad. Ätande ingick i stora mängder, det gäller ovanstående dagar också.
Tisdag: Sova hos Jonatan med Fliz (han hade ett väldigt gammalt löfte om bakning att uppfylla. Något bakande blev det dock inte, men vi hade trevligt ändå).
Onsdag: Sova hemma omg! Som den smarte kan räkna ut var mina kläder väldigt fina by the time I returneth. Fast jag hade åtminstone lyckats få tag på ett ombyte. Ett, märk väl.
Torsdag: Sova hos Jonatan igen herregud?!
Fredag: Är idag. Kommer sova hemma, awesome. Okej att jag älskar att sova hos Johan (det finns kakor, Johan och ett helt överunderbart hus - vad mer kan man önska sig?) och att det var awesome att sova hos Jonatan också, men själva sovandet går sällan bra. Eller ja okej, hos Johan går det ibland bra och ibland dåligt. Men hos Jonatan gick det fail, ty jag kan inte sova om det ligger någon annan människa i samma säng som jag. Det är ett smärre problem. I vilket fall får jag sova själv i min egen säng inatt, och det kommer bli bävrigt as hell.




Ännu kortare redogörelse för vad jag inte gjort:
Läxor. Gjorde jag historieintervjugrejen? Nepp. Svenskatjolahoppet? Nope. Övade inför matteprovet? Neh. Skrivit exogena-endogena-whatever? Nä. Repeterat spanska? Naj. Historieredovisning? Nein. [Fortsättning]

I och med att jag inte orkar ändra titel måste jag också nämna veckan som kommer.

Den blir antagligen fylld av:
Läxor.
Stress.
Flizåjonatan som tjafsar om småsaker hela tiden sluta med det.
Mörker och kyla.
Beslutsångest.



Pallar inte klippa bort folket, de får vara med vare sig de vill eller inte. Ingen läser ändå min blogg.


Kommentarer
Postat av: DÖÖÖÖÖÖ

Skulle inte vi baka kakor?

2009-10-09 @ 20:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0