Jag håller mina löften,

något som vissa i min bekantskapskrets gärna skulle få följa mitt exempel med.

Jag har bestämt mig för att inse fakta och sluta förneka att allt jag har att säga är ointressant. Därav ingen uppdatering på bloggjävel.

Nästa vecka:
*Prov i miljö
*Prov i naturkunskap
*Prov i geografi (wtf så får de inte göra max två prov i veckan enligt policyn man måste följa policyn?!)
*Utvecklingssamtal!

Måste jag tillägga att alla proven är skitviktiga och betygsavgörande och att jag inte börjat plugga? Trettio sidor natur till imorgon, inte många sidor miljö till onsdag och nittio sidor geografi till torsdag JAAAAAAAAAAAAAAA!

Kommentarer
Postat av: Tettrix

Uppdatering, nu känns inte saknaden så stor!

2010-05-23 @ 19:34:06
Postat av: MEJ

jag lovar att inte lova något mer. inget jag säger här framöver bör alltså tolkas som ett löfte, oavsett de faktiska orden. (FÖRUTOM DEN HÄR KOMMENTAREN!!!)

2010-05-31 @ 21:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0