Ingen skola, fo'shizzle

För idag är jag hemma. Ty skoldagen hade inget annat att erbjuda än SACO-mässan (som visserligen lät intressant), alltså valde jag och mina kompanjoner att spendera dagen i respektive hushåll.

Jag tänkte: bättre att lägga tiden på nyttiga saker, såsom läxor, eftersom det ligger mer omdelbart i tiden jämfört med min vidareutbildning.

Vad jag hunnit med idag:
*Vakna halv nio av att moder dammsugar. WTFdfjkldhnkjHGUILDHDJASLÖKH?!
*Somna om och vakna igen vid tolv
*Äta frukost
*Läsa fem sidor i geografiboken
*Pilla med le computeringsfaktor (datorn)
*Fundera över relevansen i att avsluta mina gymnasiestudier, jämfört med relevansen att få sätta sig och kolla på film nu

Ah, those productive days.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0