Fucking. Jävla. Skit.

Vad att gnälla över? Hm.

Folk. Funkar alltid. Jag bestämmer mig redan nu att jag ska gnälla över fem olika personer, det blir säkert inte svårt att komma på.

1. Min rektor
Vad fan är detta för fucking jävla pisskit? Jag blir så jävla sur när det satanskapet är helt "herregud på denna skolan börjar vi aldrig tidigt! VI TÄNKER PÅ DE SOM PENDLAR!!! :D :D : D: D: D:D :D :DD :S;FGNL" och sen får man ett jävla tardschema som verkar specialdesignat för att ta livet av en. Att den där jävla släkten har kunnat överleva är fan ta mig något att förundras över, totalfattiga på intelligens som de verkar vara hela högen.

2. Fredrik
Det var då fan vad angelägen han var om att fortsätta vara vänner då. Höhöhö. Och fan vad sur jag blir när folk ljuger för mig.

3. Edona
Hon fick bli en representant (för fega människor som pratar bakom ryggen på andra). Tydligen hade hon gått på Felicia på lunchen i tisdags (när jag inte var närvarande, lägligt nog). Frågat om det var slut mellan mig och Jonatan (Fredrik). Vem som gjorde slut. Om jag hade haft sex med honom. Om jag förlorade min oskuld till honom.

Herregud människa.

1. Det är ganska privat, fast jag är å andra sidan inget fan av "men herregud, det kan man ju inte fråga!". Så okej för det då.
2. Men wtf, fråga mig. Fråga fan inte Felicia om mitt sexliv (eller mina relationer. Jag är där varje dag i skolan, det är inte direkt som att jag är omöjlig att få tag i för en personlig kommentar). Eller är det bara jag som blir lite eh, vafan på sånt?

4. Oliver Sykes
Oliver Sykes är nog det sötaste helvetet till emo jag någonsin sett. Det är inte rättvist, på alla plan möjliga.





Fast jag har för mig att hans band (Bring Me The Horizon) är ganska dåligt. Måste kolla upp vad jag tycker om dem nu igen.  

5. Gud
Allt är hans fel. Allt. Och just nu blir jag extra sur för att jag inte tar mig in på msn (största kravet jag har på denna lördagskväll).  


Kommentarer
Postat av: David

1. Logga in eller så ~censur~!

2. Edona xD laughing out lol!

3. Blod

4. Klockan 9 är inte tidigt, jag började 9 varje dag på högstadiet?

2009-11-07 @ 23:31:32
Postat av: Jånni

Undesirable #1: JAG har minsann GENOMSKÅDAT hans plan. Han... LJUGER!!!1 För att locka folk till skolan så att de lider.



Undesirable #2: Ew ew ew.



Undesirable #3: Wtf.



Undesirable #4: Huh? Quite undesirable, really. Din smak är konstig.

2009-11-09 @ 18:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0