En liten tanke

Undrar om mina föräldrar ens kommer ihåg att de har en dotter, är vad jag funderar på.

Jag kan inte minnas för tiden innan det, men om man går cirka två veckor tillbaka har jag befunnit mig på följande platser under natten:

Tisdag förra veckan: Hos Jonatan
Onsdag förra veckan: Hos Johan
Torsdag förra veckan: Hos Johan
Fredag förra veckan: Hemma
Lördag förra veckan: Hemma
Söndag förra veckan: Hos Jonatan
Måndag: Hemma, men jag anlände inte förrän på kvällen
Tisdag: Hos Johan
Onsdag: Hos Johan
Torsdag: Hos Johan
Fredag: Hos Johan
Lördag: Hos Johan
Söndag: Hos Johan

Imorgon: Antagligen Johan
På tisdag: Hos Johans syster Anna

Och därför skulle det inte vara allt för underligt om mina föräldrar dödförklarat mig vid detta laget. Eller det är kanske bara jag som tycker att jag sover borta mycket.


PS 1. David är bäst
PS 2. Jag saknar Jonatan. Skit också.
<quote author="Ironfist00">Du kan väl logga in på en annan dator med samma användare, men du får inte skapa ett nytt konto på en annan dator.</quote>

Är du säker säker?
Jag vet <u>3</u> IP bannade jönsar på min skola, om inte fler.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-12 @ 14:46:01
Postat av: Anonym

Efter förklaringen tror jag dock att jag är avundsjuk. För första gången i mitt liv.

2009-10-12 @ 14:46:41
Postat av: Fliz

2009-10-12 @ 16:13:44
Postat av: Fliz

Mig saknar du minsann inte >_>

2009-10-12 @ 16:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0