Om inte annat borde folk älska mig för min överlägsna musiksmak


Save Me! Said the Saviour - We Are The Ocean
Möjligtvis dålig ljudkvalitet, hur är det meningen att man ska märka det med laptophögtalare?

Idag är det läsa om Gustav Vasa som gäller (det enda jag minns från de fyrtio sidor jag läst är att hans riktiga namn var Gustaf Eriksson och att en massa tråkiga grejer hände medan han levde). Måste vara klar vid fem, vilket är väldigt tveksamt om det kommer hända.

Då blir det teater i Malmö med klassen. Blir nog kul, vi ska se Carmen. Sen kommer David, vi ska ägna hela helgen åt att skriva på vår rapport om Gustav Vasa och protestantismen som ska in på måndag. Tillåt mig att strypa mig själv.

Dessutom har jag skickat iväg David för att köpa jordnötsringar och chips, så jag kommer inte bara plågas: jag kommer bli tjock också.

Ah well, det finns väl ingen egentlig mening med att vara snygg - så det spelar ingen roll. Det är förstås hälsovådligt också, men ju fortare jag dör desto bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0