Om allt kunde vara lite enkelt

Ingen musik. Jag skulle ha haft Baba O'Riley av The Who, men hittade den inte. Så då pallar jag inte känna efter vad jag är på för humör och hitta någon musik till det.

I mitt liv:
*Jag fryser. Wtf, håller sommaren på att ta slut eller? Kunde knappt sova inatt för att det var för kallt. Och för att jag var för korkad för att ta på mig kläder eller hämta en filt.
*Lyssnar på Baba O'Riley av The Who. Eftersom det upptar en viss del av mitt medvetande tyckte jag det hörde hemma här.
*Skriver (skrev. Nu kom jag inte längre) på en konstig väldigt Fridaig text som är helt YOU KEEP FALLING TILL YOU HIT THE CENTRE OF THE PLANET BLAHBLAH LOST SOULS PURGATORY FOREVER AMEN. Fick ett ryck, yes.
*Skriver (skrev. Nu kom jag inte längre) på El Hemtenta de la Fliz Mjölnare. Fyfaaaaaaaaaan vad tråkigt och jobbigt och rent plågsamt det är. Det känns som det hade räckt med en gång på en livstid, men Gud ville annorlunda. Eller snarare min giriga, mwhahaha-iga sida. Eftersom jag planerar att kräva nåt riktigt imba för det här, om så inte nödvändigtvis något materiellt. Två frågor kvar nu, heja mig!
*Sörjer lite lagom aktivt att det inte blir något Malmöfestivalen för mig imorgon. Felicia är i Prag, och som jag har fattat det anländer hon inte i lämplig tid för att tagga Malmö på kvällen. Tettzorz var upptagen, vilket jag valde att acceptera även om det egentligen bör klassificeras som en dödssynd. Hedvig skulle till Skillinge. Johan är i Norrköping. David har principiellt något emot roliga tillställningar. Sedan var det slut på folk.
*Stör mig aningen på att jag har så lite liv att jag inte ens är nära att ha använt upp mitt sommarkort. Femtio resor, och jag har kanske använt runt trettio. I suck. Skånetrafiken suger ännu mer, kunde inte korthelvetet få ha gällt augusti ut? Eller åtminstone till Malmöfestivalssatanskapet är över.
*Skulle helst koka varm choklad och hitta nånstans att sitta där jag kan känna mig lugn och läsa Harry Potter. Men vi har slut på kakao. Förut kunde jag försjunka i böcker i timmar, nu klarar jag inte av att koncentrera mig särskilt länge alls. Och förut kunde jag läsa flera böcker om dagen, nu har jag knappt läst något alls på ett år. Jag gillar det inte.
*Orkar inte detta mer, hejrå.

Eftersom jag gjorde mig besväret att släpa med kameran (men inte besväret att ta särskilt bra bilder) får ni nån bild från Ystad International Military Tattoo, där jag och broder (och moders moder och moders fader) var igår. Vi gillade de som viftade med pinnar och gevär och shit, tyckte synd om han som halkade på fallskärmen, och tyckte malaysierna som orsakade vattenskador på Kunskapsskolan (där de bodde) var dumma klantskallar. Jag hatade mina år där, men jag är nog ganska patriotiskt lagd egentligen. Så man ska ge fan i att förstöra på min skola, kej?


Roligare än sådär fick jag inte med på bild (nej, jag pallar inte beskära den. Gawd...). Har på snubben precis innan han halkar och precis efter, men tyvärr inte mitt i. Darn.

Kommentarer
Postat av: johan

livet suger på så många sätt.

2009-08-16 @ 17:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0