Harry Potter-beroende

Hur jag spenderat dagen:
1. Läst Heroin Diaries
2. Läst Harry Potter
3. Läst i min naturkunskapsbok

Jag är helt störd i huvudet. Jag har faktiskt gått runt hela dagen och önskat att det kunde vara måndag, så att jag kan få tag i HP6 som ligger i skåpet i skolan. Eh, wtf. Dessutom har jag nästan gjort en planering över hur jag ska få femman att räcka resten av dagen och imorgon (38 sidor kvar).

Liksom, jag har en hel del att göra (skolgrejer) i helgen, och jag borde verkligen inte önska att tiden ska gå fortare. Jag hade till exempel kunnat använda den här dagen till att plugga inför mina tre prov istället för att bara dryga ut allt så att tiden ska gå snabbare.

Jag fattar det inte. Harry Potter?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0