Hemma från Johan

She Got Away - Say Anything
Jag vet inte. Fånig text egentligen, under min värdighet. Men den låter ju bra, på nåt sätt. Och jag älskar att ljudet är lite skitigt.

Hemma igen. Vi såg film och åt massa onyttiga grejer och jag och Fliz var allmänt opropra (ett ord jag inte tänker börja överanvända, nej). Sen skapade vi en blogg också, som jag ska länka till sen när den fixats.

Störda saker vi hittade på:
*Särade oss på bilddagboken
*Knarkade orden "tjingtjong!" och "swäämpi!"
*Jag sminkade Johan med choklad
*Johan fick uppmärksamhetsabstinens när jag fick ett ryck och tyckte det var skitkul att skeda sås på Felicias tallrik, så han tog såsskålen och hällde det lilla innehåll som var kvar i sitt hår. Det var kul.
*Jag var tvungen att klia på Felicias lår en massa. Johan menade att vi egentligen var lesbiska.

Mysiga saker vi hittade på:
*Lagade mat och kakor
*Kollade på filmer, som sagt
*Satt uppe till halv fem och drack varm choklad och pratade
*Övrigt, men nu känner jag inte för att blogga mer. Här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0