Midsommar


Dragging Dead Bodies In Blue Bags Up Really Long Hills - Escape The Fate

Sammanfattning:

* 13 personer
* Ute i vårt stall/loge/förråd
* En del sprit (fast inte till mig)
* Kubb, brännboll
* Knappt något ätbart
* Inga jordgubbar
* Morbror som fick för sig att bara för att jag satt i hans knä hade han rätten att nypa och peta i precis vad han ville
* Folk som förutspådde en dyster framtid för mig på arbetsmarknaden, då jag numera tillhör kategorin Piercade/yxmördare
* Ont i ryggen
* Dum Posk

Kommentarer
Postat av: Kela

Jo det vet jag också att det finns. Och det är inte så att jag vill skydda det heller, men hitills har det ju vart min grej på msn, så det känns surt. Menmen, det kanske var dags att byta namn endå.

2009-06-20 @ 12:15:02
URL: http://xkela.blogg.se/
Postat av: Kela

Och din midsommar lät sämre än min :/

2009-06-20 @ 12:16:00
URL: http://xkela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0