Uhu mhm ahhkej

 
Terrified - Story Of The Year
Sinnesmys yesplz.

Inget alltför spännande att rapportera om. Jag och Flizia af Mjölnare var i Malmö dagen före dagen före denna (that would be tisdag) och kollade upp ett piercingställe som jag blivit tipsad om från Kela. Body Art hette det, såg lite lagom skabbigt ut, och inuti fanns en läskig snubbe som pratade engelska (det var det som gjorde honom läskig. Jag blir nervös när jag förväntas prata engelska utanför klassrummet, och så bryter jag alltid ännu mer än jag brukar). Fyrahundrafemtio svenska riksdaler kommer det kosta, vilket gör Felicia aningens fattigare än i dagsläget (då hon i enlighet med vårt vad ska betala skiten åt mig om jag tar före henne. Vilket är troligt) och mig aningens gladare. Troligen går vi dit på onsdag, om inget annat verkar vettigare.

Imorgon blir det ingen engelska för mig, så jag får sova. Jag gjorde klart uppgiften vi skulle jobba med imorgon ikväll istället, och blir hemma och sover imorgon. Sen är det svenskaföredragsredovisningsshitwhateverwannabe om en novell vi skrivit. Vi ska berätta för en liten grupp varför vi valde de orden vi valde, och berättarformen, och handlingen, och redogöra för skrivprocessen. Wut, känner jag då, som bara skriver något sista kvällen innan inlämning, blir grymt missnöjd och får panik, blir lite lugnad av mina stackars vänner, skickar in skiten, och känner att det kanske blev lite jättemisslyckat.

Vi ska egentligen ha förberett oss för det, men OMGSURPRISE, det har jag inte gjort. Det löser sig dock, saker har en tendens att göra det. Något jag sällan har vett att inse.

Fredag blir niceSomFan, då är det bara mattebetygssamtal på eftermiddagen, och jag har sista tiden. Så jag behöver inte vara där förrän tio över två. Sweet.

Tisdag blir jävlig dock. Då ska vi till Louisianavärdelösthelvetesskap, och man måste upp typ fem. En tid på dygnet som endast lämpar sig att sova på. Och man kan inte ens trösta sig med att det blir en kul dag och följaktligen värt det, då det med tanke på vem vi ska dit med inte kan bli något annat än ett helvete.

Kommentarer
Postat av: Jannika

Var ska du pierca dig? Ska Felicia också? :D

2009-05-30 @ 17:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0