Chips och Pepsi

Om man lägger ett chips i munnen
och sedan tar en klunk Pepsi
så bubblar det
och det uppskattar jag med mina små öron


Den här dagen har varit bra.

OMGWUTWUTWUTWUT.

Och särskilt med tanke på att omständigheterna inte alls kunde förväntas ge något awesome alls.

1. Spanska
2. Historia
3. Naturkunskap (mitt omöjligaste ämne)
4. Han snubben, jag minns inte riktigt vad han heter. Fredrik något?
5. Hans kompanjoner
6. Upp tidigt, sluta relativt sent
7. Mens, ew
8. Inga efter-skolan-aktiviteter-of-the-kind
9. Inga tomater i gröten


Men jag och Fliz lyckades sära till det lite sådär lagom, spanskan och historian fick vi sluta tidigt från, naturkunskapen var rolig och inte alls omöjlig. Dessutom följde Felicia med dit medan Johan var hemma och lekte förrädare, så jag slapp hantera De Stora Läskiga Treorna helt själv.

Jag känner mig omotiverad. Jag började skriva sen blev jag upptagen och nu blire fäjl. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: David

Fast Pepsi är juh halva livet :3

2009-11-05 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0