Lenge levä Rysgårt

Jag lever under helgen med Däjvi och Jånni i Jånnis residens utanför Rydsgård. Detta är något påfrestande för min mentala hälsa, då de båda är underliga på olika sätt.

Johan klampar omkring och rabblar nonsens precis hela tiden. David avslöjar mer och mer om sig själv som får mig att tvivla på om han verkligen är mänsklig. Bland annat har han aldrig läst Harry Potter, aldrig sett Aladdin och aldrig ätit stekt svamp eller tacos. Eh, hallå.

Jag äter kakor och hummusmackor och läser Lilla livet lilla döden och snackar skit om tyskar och lider av fruktansvärd ångest med anledning av den enorma hemtentan i historia vi ska lämna in på måndag.

Det är väldigt osäkert huruvida jag kommer lyckas bli klar med den i tid. Om jag lyckas kommer jag bli helt lyrisk och hoppa runt och pipa om hur fruktasvärt episk jag är, misslyckas jag kommer jag däremot bli djupt besviken på mig själv och ägna resten av evigheten till att hasa runt i ett tillstånd av djupt självförakt.


Kommentarer
Postat av: David

Meh...!

2009-11-14 @ 19:18:38
Postat av: Jånni

Men du kommer alltid ha din lever. Förstås inte.

2009-11-23 @ 22:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0