Nattliga betraktelser

Fakta:

1. Jag och Albin kollade precis på Die Hard 4. Jag lade märke till följande saker alldeles särskilt:
a) Det enda de INTE lyckades spränga under filmens gång var väl fan en penna
b) Det fanns en ond asiatisk kvinna. Såklart var hon värsta OMGKAMPSPORT. Såklart var hon grym. Såklart dog hon - hon var inte jätteviktig då det riktiga ondskefulla geniet såklart var en man (hennes pojkvän).
c) Slutscen. Bruce Willis är ascool och blodig. De onda skurkarna (män) blir skjutna allihop. Någon hinner bli skjuten i foten först. Bruce Willis blir skjuten i armen och sen i axeln. Datorhackarsnubben (den goda) blir skjuten i benet. Alla män ligger alltså i en blodig hög och kvider från sina skador av varierande seriositetsgrad - Bruce Willis dotter får såklart bara pipa lite och se allmänt cool, rebellisk och jag-är-tjej-men-kan-faktiskt-svära-ändå-ig ut. Min poäng: skjut fler tjejer. Och inte bara asiatiska ninjawannabes.

2. Jag är fett less på allt. Mattefuckingjävlahelvete som aldrig lämnar mig ifred. Och nej va tusen olika prov de närmsta veckorna och några inlämningar säger du det och redovisning och seminarie och nejdå jag ska inte alls gå och hänga mig i denna stund.

3. Datorer. Må de dränkas i USs öronvax.

4. Det är kallt på mitt rum. Det är typ en bastu där nere. Felfördelning, kallas det.

5. Fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan.

Kommentarer
Postat av: David

Både asiatiska tjejen och John's dotter var snyggare än killarna, tack och lov :>

2009-11-22 @ 12:07:15
Postat av: Jånni

Die Hard = sucks. Men det har redan förkunnats.

MATTE MATTE DÖ DÖ

2009-11-23 @ 22:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0