Snälla,

bara döda mig.

Förslag på tillvägagångssätt:

*knyt en påse med mannagrynsgröt över huvudet på mig. -> Jag drunknar i gröt.
*favorit i repris: karva av mitt skinn, fläta ett rep av det, och häng mig i det.
*klipp av mina tår, och prega upp de som verkar vara av mest lämplig storlek i vardera näsborre (inte på dig själv). Knyckla ihop ett antal mattestenciler, in med dem i munnen på mig, och tejpa för med Hello Kitty-plåster. Invänta resultat.
*stabba mina fotknölar med en rostig, aidssmittad tesked. Upprepa till du åstadkommit sår stora nog att förblöda från. Eftersom det kan ta tid bör jag lämnas på ett öde ställe (i stil med U.S.s hjärnlober).


Med förhoppningar om ond bråd död för den egna personen,
K. Kräk

Kommentarer
Postat av: Jånni

Annars - karva en båge av din ryggrad och använda ditt hår som sträng... OCH DÖDA SPYAN MED DEN :D :D :D :D :D :D :D :D :D Så dör ni båda. Två flugor i en pilbåge, gjord av de finaste råmaterial! :DDDDD

2009-11-09 @ 11:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0