Mitt i läxorna

Spenderat två dagar hos Johan. Mamma tjurade och vägrade skjutsa mig till bussen, men vem skulle inte bli överlycklig av att få pulsa/halka fram genom snön så snabbt man kan (för att hinna med bussen) i fyra kilometer, släpandes på en proppfull ryggsäck och en dator?

Jag säger då det, vad gör man inte för att få komma hemifrån.

Nu sitter jag och försöker ta mig igenom en av mina rapporter som jag ska ha läst till tisdag (och skrivit fem sidor om). Den är fyrahundra sidor lång (yayawesomelycka!) och fullständigt omöjlig att förstå. Eller så är den kanske jättelätt och jag kan skylla på den pressande segheten som trycker på mitt huvud.

Blablabla osv osv osv

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0