Idag är det den fjortonde december

...och det är verkligen inte länge kvar till jul. Det känns konstigt. Jul är något man går och väntar på hela höstterminen (även om man hatar den. För det är lov, och det är någon sorts punkt man jobbar upp (eller ner, välj själv) till, sen vänder det) och det känns alltid så underligt när det är över.

Jag har ont i min tand. Vem som helst som kan hjälpa mig med det här, säg gärna till.

Jag tycker att ni alla vill se hur min önskelista ser ut hittills:

* En Kånkenryggsäck, gul
* The Breeze the Breaths skiva Lieston
* En palestinasjal
* Hörlurar, jag her sönder mina hela tiden
* Högtalare, musik är så grymt dåligt utan dem
* En webcam
* Various böcker

De som känner för att ge julklappar till mig får gärna göra det, gärna något av det i listan ovan men andra saker går också bra.

Kommentarer
Postat av: Muto

"Jag har ont i min tand" Har du ätit för mycket godis? :)

Jag blev lite förvånad, är din önskelista inte klar än? oO Min brukar vara klar omkring den 1a.



Kånkenryggsäck? Usch nej^^



En palestinasjal, för att du stödjer Palestina eller för att den är snygg? :3



"Högtalare, musik är så grymt dåligt utan dem"

Hah, det menar du inte? -.-



Various böcker.... Du vill inte veta vad du riskerar att få ondskefullt skratt

2008-12-15 @ 17:32:56
Postat av: OddLittleManInHat

Först: jag tror inte det finns en jävel som söker in till Rosings program för att de verkligen tycker om den hon är. De har ingen aning om det. De vill bli semi-kändisar, kanske få till det med en media-horande plastblondin och hamna i Faddes lilla svarta.



Efter det: Vår käre svensklärare Mia Wiman hävdade, till mitt stora förtret, att anarkism inte alls betydde ledarlöshet, och implikerade att jag därmed, gud förbjude, skulle ha fel.

2008-12-15 @ 18:32:47
URL: http://oddlittlemaninhat.blogg.se/
Postat av: "Muto" = "David"

Du undrade vem den anonyma figuren var - Det är david i din coola klass - Hans sätt att skriva är ypperligt igenkännligt.



Muto = David

2009-01-02 @ 20:28:17
Postat av: David

Jag är inte muto... Alex

2009-01-11 @ 01:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0